Pages

vineri, 10 decembrie 2010

Makeup inspired by: Ice Flower using Coastal Scents 88 Palette

Hello everyone!
Azi va irit pupilele cu noul meu makeup cu care particip la un concurs pe un forum.
E prima data cand incerc sa fac un makeup de genul, cu codite mai lungi, blending intre alb si negru, etcccc etc.
So, nu o mai lungesc mult cu vorbaria, greseli "ie" destule dar experimentam, invatam, alea alea...

There I go, ta daaa! ( a devenit obisnuinta, me scuzi )













Si mirobolanta mea, NOT, fata!


















LE: Uitasem sa pun floarea! =))

This is IT!

2 comentarii:

Marius spunea...

Ca să nu mă mai invidiezi... incă mai angajează, dacă vrei, iau un formular, ți-l trimit, îl completezi și eu îl pun. Te cheamă la interviu și gata. Poți lucra la NEXT. E foarte ușor! Păcat doar că sunt vreo 3000 de kilometri distanță. Mulțumesc pentru urări... am văzut că fetele fac adevărate conferințe privitoare la cretana aia de joice sau mai bine zis, diva absolută a machiajelor. Spor la bloguit.

Unknown spunea...

Hey! Pai hmm, din pacate nu pot veni, dar as avea pe cine sa trimit in locul meu :D. E disponibil oricand ptr munca :)). Distanta, aia e un fleac! :-j.
Vorba lu' Base :)) ;).

Cat despre Joice, am incheiat capitolul cu ea. Sper sa inteleaga asta.

Merci mult si ce pot sa zic? La fel si tie! >:D<

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Protected by Copyscape Web Copyright Protection Software