Pages

joi, 31 martie 2011

LOTD: Not another purple-ish makeup using Coastal Scents 88 Metal Mania

Heello, hello, my dears!
Cum v-ati petrecut ziua de azi? Eu am dormit ca o putoare pana sa plec la lucru. :))
De regula asa patesc cand sunt schimbari de-astea bruste de temperatura, cum, desigur, s-a intamplat azi la mine in oras. Pe mine ma zapaceste schimbul brusc de temperatura sau de vreme gen azi e frumos, maine ploua si de aceea ori de cate ori se intampla asta, efectul asupra mea este cel de care va spuneam mai sus adica, dorm ca o purcica. :)) Unde mai pui ca de regula ma pun in pat la 4-5 dimineata?!
Bad habbit, I know! Beat me, dar asa mi l-am format.
Trecand peste cat de putoare sunt eu, va prezint machiajul de astazi. Care, desigur, e iarasi cu mov!
Stiiiu, am nevoie de o bataie mare si de un dezvat dar, ce sa fac cand, de fiecare data, imi fuge pensula pe culoarea respectiva? Am nevoie de cineva care sa-mi dea peste mana, se ofera cineva? :))
Astept inscrieri la 07xxx... :)))))
Glumeam!
Initial, nu voiam cu mov, dar iarasi mi-a fugit pensula pe mov pentru caaa e un mov suuuperb din trusa 88 Metal Mania. PACAT ca a mea camera foto nu reda frumusetea movului respectiv, in toata splendoarea lui! De fapt nu prea reda bine culorile machiajului...
Dar, cum va spuneam si prima data cand mi-am cumparat paleta, e foarte greu de surprins frumusetea culorilor la paleta asta... sau nu stiu eu sa utilizez corect camera?!
Posibil si asta... Nu zic nu!
Nu e un machiaj cine stie ce, caci l-am facut in graba dar totusi nu pot sa mint si sa nu recunosc ca mi-a placut, asa, banal cum e el. Sunt mandra de mine ca imi reuseste din ce in ce mai bine tehnica de alungire a machiajului. Sau vorbesc eu prostii? :)) Daca da, va rog sa ma trageti de manecutza, sa-mi dati o palma dupa ceafa si sa-mi spuneti "aloo, trezirea!". Serios vorbesc, daca ceva vi se pare gresit la machiajele mele PLIIZ spuneti-mi, vreau sa invat sa le execut corect, nu sa ma invat prost.
Ei si acum, lasand palavrageala la o parte va las, ca de fiecare data, cu machiajul.
Va pupa Chatte!
XOXO





9 comentarii:

Machiaj Ochi spunea...

Foarte fain machiajul, felicitari Chatte ;)

Irynuk spunea...

Imi place:*

Alexandra spunea...

Foarte dragutz, subtil si delicat. Si eu ador movurile, guilty too! ^.^

Pup!

Chatte's World of Colours spunea...

@Machiaj Ochi: Multumesc frumos! :*

Chatte's World of Colours spunea...

@Irynuk: Ma bucuur! Pup!

Chatte's World of Colours spunea...

@Alexandra: Aaah surioara mea de "suferinta". :))Deci nu stiu cum fac de tot timpul ajung cu pensula pe mov. :))

Ms frumos, pup!

Chatte's World of Colours spunea...

@Alexandra: Aaah surioara mea de "suferinta". :))Deci nu stiu cum fac de tot timpul ajung cu pensula pe mov. :))

Ms frumos, pup!

Irynuk spunea...

Imi place:*

Machiaj Ochi spunea...

Foarte fain machiajul, felicitari Chatte ;)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Protected by Copyscape Web Copyright Protection Software