Pages

vineri, 1 aprilie 2011

Bibi are nevoie disperata de ajutor! Fii om, ajuta si tu!

Ok, so aceasta postare nu este despre makeup. Cum multe dintre voi nu-mi cunoasteti si celalalt blog si, poate ca e mai bine asa pentru ca am nascut multe controverse cu el, prefer ca minunata poveste a acestui copil sa o postez aici si sa-l feresc de scandalurile celuilalt blog, desi dupa cum va spuneam, am postat povestea si acolo.
Trecand peste asta, sa revin la poveste.
Unele poate stiti, altele poate nu.
Este vorba de Bibi, o superbitate de copil care sufera de o boala cumplita si cumplit de rara! Doar 600 de copii din lume o au. Imaginati-va si voi!
Nu o sa ma intind mult cu vorba, va las linkul direct sa va duceti si voi sa vedeti despre ce e vorba. Dar va spun ca e o minunatie de copil care are nevoie de ajutorul nostru!
Asadar, CLICK AICI pentru a vedea povestea minunatiei asteia de copil! ♥

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am mai citit despre acest copilas chiar ieri.E atat de adorabil,are niste ochisori asa mari si de obrajori nu mai zic.E atat de trist ca niste copilasi nevinovati trebuie sa treaca prin atatea.Eu scrisesem candva tot despre un bebe,Luca.Din pacate nu vede si mai are si o gaura pe inima.Si trebuie operat ca sa i se salveze un ochi.Are desprindere de retina si daca nu va fi operat isi va pierde vederea definitiv.Acum cica se mai poate salva dar cat mai repede posibil.Am trimis sms la 848 parca,ceva de genul cu 2 euro.Din pacate e un gest mic si numarul oamenilor care trec prin atatea incercari este mare.:(Pacat.Chiar sper ca sa se faca bine si Bibi si toti copilasii care sufera de ceva anume.

Unknown spunea...

Mai e valabil numaru??
Eu nu-mi pot explica de ce li se intampla asta fiintelor nevinovate... Cand printre noi traiesc atatia criminali, violatori etc.

Chatte spunea...

Mai e valabil numaru??
Eu nu-mi pot explica de ce li se intampla asta fiintelor nevinovate... Cand printre noi traiesc atatia criminali, violatori etc.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Protected by Copyscape Web Copyright Protection Software