Pages

vineri, 29 aprilie 2011

Giveaway Sigma!

Hellooo, my darlings!
Am o supriza pentru voi! :D
Cred ca banuiti despre ce este vorba, nu? Daa, este vorba despre un giveaway Sigma!
Asadar, in urma afilierii blogului cu cei de la Sigma, voi primi o pensula blending de calatorie, pensula Travel E25 Blending Brush si de asemenea mi se va trimite una pentru un giveaway.
Asadaar, hurry up si inscrieti-va! Vreau sa va fac fericite, my ladies!

Sooo, regulile sunt urmatoarele:

1. Sa fiti follower al blogului. Pentru cine nu este - partea stanga, mai pe la mijloc, va asteapta GFC. Mentionati numele cu care ma urmariti.


2. Sa dati like pe Facebook paginii Chatte's World of Colours (imi lasati numele cu care ma urmariti, in comentariu).


3. Sa dati like pe Facebook paginii Sigma Makeup Official Fan Page.


4. NU accept anonimi! Beat me! Daca nu va semnati sa stiti de pe acum ca nu iau in considerare. Vreau sa stiu ca aceasta pensula va ajunge la cineva care si-o doreste cu adevarat!


5. Sa nu uitati sa-mi lasati adresa de mail unde sa va contactez in cazul eventualei castigari a giveaway-ului.


6. Daca persoana care va castiga acest giveaway nu ma contacteaza in MAXIM 48 de ore voi face din nou extragere.


7. Ah, si sa nu uit! Spread the word! Postati si la voi pe blog (asta pentru persoanele care detin) despre acest giveaway. Pentru cele care nu detin, merge si pe-un Facebook, ceva. Asadar, cand va inscrieti imi dati si linkul sa vad unde ati scris despre acest giveaway.

8. Last, but not least, sa imi spuneti de ce va doriti sa castigati o pensula Sigma. Care este adevaratul motiv? Pentru colectie sau pentru ca intr-adevar va doriti pensula aceasta?

Giveaway-ul tine de azi 29.04 pana pe 06.05!

Sooo that's it! Any complaints, my dears? :P Kiddin'!
Va astept sa participati!
Va pupa Chatte!
XOXO

P.S: Daca sunt fete care sunt in afara tarii si vor sa participe o pot face doar cu conditia ca sa imi dea o adresa a cuiva de aici din Romania unde o pot trimite, ca acea persoana, la randul ei, sa o trimita unde trebuie.

71 comentarii:

Copilu' spunea...

Sunt primaaaa :)

De ce imi doresc pensula de blending? Ei bine, pentru ca, datorita unor persoane foarte talentate, am descoperit magia machiajului, nuante si texturi si, totodata, importanta imbinarii culorilor, a intrepatrunderii acestora astfel incat rezultatul final sa sublinieze frumusetea pe care mama Natura ne-a daruit-o. Pana acum nu am gasit o pensula de blending care sa ma ajute sa creez acele jocuri de culori magnifice, din varii motive: ba e prea aspra, ba e prea mare pentru pleoapa mea, ba e prost taiata. Stiu ca repetitia e mama invataturii, insa si "materialele" conteaza.
So, ideea principala ar fi ca imi doresc aceasta pensula pentru ca vreau sa invat, sa experimentez combinatii care sa imbine astfel incat sa para un tot unitar.

Pe facebook sunt sub numele de Oana Cristina.
Adresa de mail: oana.crystyna@gmail.com
Am postat despre acest giveaway pe pagina mea de facebook: www.facebook.com/oanacrystyna

ale's joy supply spunea...

Hello again :) ti-am zis ca ma inscriu :))

Vreau pensula Sigma pentru ca inca nu am o colectie de pensule si cred ca ar fi un bun inceput. Plus ca singura pensula pt blending pe care o am incepe sa-si dea duhul, la cat am folosit-o :)

fb: dorca alexandra
mail: ale_bale_io_s@yahoo.com
blog (am pus imaginea in sidebar): http://alesjoysupply.blogspot.com/

mersi :*

Nikoll spunea...

Buna,
Te urmaresc prin GFC cu numele de Nikoll.
Am dat like paginii de facebook,numele de Nikoll Nicoleta
Am dat like paginii de facebook Sigma.
Adresa mea de mail este nikoleta_barbara@yahoo.com
Am publicat pe pagina de facebook:http://www.facebook.com/pages/Chattes-World-of-Colours/200355443325367#!/nikoll.nicoleta
Imi doresc sa castig aceasta pensula pentru ca am avut ocazia sa imi achizitionez pensula pentru fond de ten de la ei si sunt foarte multumita de ea dar si pentru ca pensula de blending nu am decat una de la Elf, as vrea sa am ocazia de a incerca si ceva mai bun.
Pupici

Dana Butnaru spunea...

Buna,te urmaresc prin GFC cu numele Dana Butnaru,am dat like pe facebook cu acelasi nume,mail:butnarunicoletadaniela@yahoo.com,am postat despre giveaway pe facebook: http://www.facebook.com/dana.butnaru
Imi doresc foarte mult pensula pentru ca vreau sa vad cum este, vreau o pensula mai profi decat ce am pana acum,vreau sa vad ce pot sa fac cu ea si sa obtin rezultate mai bune decat cele obtinute cu alte pensule.
Toate cele bune!

Alina Barbu spunea...

Wow.minunat giveaway.
Am postat aici despre acesta http://alinabarbumake-up.blogspot.com/2011/04/giveaway-uri-in-blogosfera.html
am dat like pe fb cu numele verrucktes kind
mail :verrucktes_kind@yahoo.com
te urmaresc prin gfc cu numele alyna.make-up.
De ce imi doresc aceasta pensula?Pai e smplu.Imi doresc deoarece sunt f pasionata de make-up si nu am avut ocazia sa folosesc o pensula profesionala.Nu detin decat o pensula de blending de la elf.

Anonim spunea...

Bunaa
Am postat aici: http://ancutik.blogspot.com/
E-mail:ancutik_ancu@yahoo.com
Te urmaresc prin GFC : ♥ Ancuu ♥
Cine nu ar vrea o asemenea pensula!!!Din pacate nu detin nici o pensulica sigma,mi`as dori rau de tot:(!
am dat like Violeta ancuta

Camelia Andrasescu spunea...

Buna ,
te urmaresc prin GFC (camelia Andrasescu)
Am dat like ambelor pagini de FB (Adriana Camelia Andrasescu-Scrieciu)
Nu am blog dar am postat pe FB : http://www.facebook.com/andrasescu.camelia/posts/159920134070311
Email : andrasescu.camelia@gmail.com
Imi doresc aceasta pensula pentru ca am vazut ce inseamna blending-ul intr-un machiaj si cred ca aceasta pensula ar putea face diferenta.

reindeer spunea...

hei :)
sunt un now follower prin GFC - foxy
am dat like paginilor de fb cu numele Irina Hugeanu.
am postat pe blog : http://irinahugeanu.blogspot.com/2011/04/giveaways-im-entering.html
email : irinaren@yahoo.com
Imi doresc pensula pentru ca e de 10000000x mai buna (cred si sper) decat cea de la Elf (care oricum e veche si imi trebuie alta:( )

kisses

lore_inside2007 spunea...

ola
gfc lore_inside2007
like am dat pe pagini cu numele Loredana Lore
am postat pe facebook
email lore_inside2007@yahoo.com
imi doresc pensula pt ca nu am avut niciodata una de blending :D
pupici :*:*:*

andreeabacau spunea...

BUNA.
gfc-andreeabacau
fb:Yady Deea
am postat p blog http://andreeabacau.blogspot.com/2011/04/giveaway-sigma-by-chatte.html
yadydeea_puss@yahoo.com
Imi doresc pensula fiindca nu am mai incercat pana acum si am citit multe review-uri pozitive despre pensulele Sigma

Oana spunea...

Buna!
1. Te urmaresc prin GFC cu numele de Oana

2. Am dat like pe facebook pentru ambele pagini cu numele de Oana Vasile

3. Am postat si la mine pe blog http://micutabuburuza.blogspot.com/2011/04/giveaway-sigma.html

4. Adresa de mail este onutzza_88[@]yahoo[.]com

5. Imi doresc tare mult sa castig aceasta pensula...asa as avea si eu ocazia sa folosesc o pensula profesionala si sigur rezultatele vor uimi pe toata lumea.

Baftttttaaaa!

Andraa spunea...

Olaa :* Te urmaresc prin GFC cu numele de Andraa.
Am dat like pe ambele pagini de facebook cu numele de Andreea Maria Anghelescu.
Am postat pe blog despre giveaway, adica aici: http://andraa-handmade.blogspot.com/2011/04/giveaway-sigma-by-chatte.html
Imi doresc pensula deoarece sunt la inceput intr-ale machiajului si pana acum nu am avut ocazia sa folosesc pensule profesionale.
Te puup :*:*:*

Maria Manea spunea...

GFC:Maria
Facebook:Maria Rodica Manea
Am distribuit postarea pe facebook.
Imi doresc aceasta pensula pentru ca am invatat ca pensulele sunt cele mai importante intr-un machiaj.Ele iti permit sa realizezi lucruri uimitoare,si machiaje spectaculoase.Aceasta este o pensula foarte buna,care ar ajuta pe oricine sa realizeze un machiaj cat mai profesional posibil,de asta o doresc.Tind spre profesionalism!
Kisses

Mad@ spunea...

Buna!
1. GFC: Mad@
2. Facebook: Madalina Alexandra Vicol
3. Am postat pe blog: http://bluefairy-mada.blogspot.com/p/giveaway.html
4. Email: mada_3187@yahoo.com
5. Imi doresc foarte mult aceasta pensula, pentru a invata sa blenduiesc culorile bine si frumos. In momentul de fata am o pensula de blending, dar nu este buna, intrucat este fake, iar machiajele nu ies cum ar trebui. Sunt inca la inceput si am foarte mult de invatat in legatura cu make-up-ul, iar aceasta pensula ar putea fi inceputul :D primul meu lucru mai profesional.
Pupici :*

Le Glamour en Rose spunea...

Buna!
Te urmaresc prin GFC cu Le Glamour en Rose.
Am dat like pe ambele pagini Facebook cu May Song.
Am postat pe blog:http://leglamourenrose.blogspot.com/2011/04/chattes-world-of-colours-sigma-giveaway.html
E-mail:maysong22@yahoo.com.
Imi doresc pensula pentru ca ador,ador,ador pensulele de blending, mai ales ca oricat de scump ar fi machiajul,efectul se pierde daca nu se folosesc 'uneltele' adecvate.

Adina//SeptembrieJoi spunea...

Hello!
GFC: Sadie
Fb: Adina Mb
Post:http://septembriejoi.blogspot.com/2011/04/giveaways_30.html
mail: septembrie.joi@gmail.com

Bineinteles ca n-o sa tin pensula doar de poza, ci o sa intre in productie imediat. Am descoperit pensulele abia in cursul anului trecut si imi fac ucenicia cu cele de la ELF, insa sunt convinsa ca altfel sta treaba cu pensulele Sigma!

m_m spunea...

Imi doresc pensula pentru ca nu am nici una si mi-ar prinde tare bine..iar aceasta e de foarte buna calitate.
GFC: m_m
Emaiil: cup_of.coffee[at]yahoo[dot]com
Facebook: Mana Mariana
Link:
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001875840094

cOcO spunea...

Am dat like ambelor paginii cu numele de Coco Mady
E-mail: fata_ta_red@yahoo.com
Gfc: Red
Am postat pe Fb: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000583012713#!/profile.php?id=100000583012713
As vrea pensula pentru ca nu am inca nicio pensula si mi-as dori foarte mult una:D

raluk94 spunea...

Buna, te urmaresc prin GFC cu numele raluk94 si am dat like paginilor de facebook cu Raluca Stere.
Am postat aici despre concurs: http://www.facebook.com/home.php?ref=hp#!/raluca.stere. E-mail: urban_girl_raluck@yahoo.com.
Imi doresc pensula pentru ca momentan detin doar o pensula amarata pentru aplicarea fardului, cu care nu pot face prea multe.
Te pup!

Laura D. spunea...

Hello :D

Buun... Deci as dori aceasta pensula deoarece am auzit numai lucruri bune despre pensulele Sigma si as vrea sa le incerc si eu si s-o alatur mini-colectiei mele de pensulici :D

Facebook: LAura Deac
Blog: http://laurasconer.blogspot.com/2011/05/giveaway-by-chatte.html
MAil : lauraizanangel@yahoo.com
GFC: Laura

RBL spunea...

Buna! te urmaresc via GFC cu numele RBL (email: r3b3la@gmail.com)
ti-am dat like pe FB cu numele QTe Ralina; am postat despre giveaway aici:
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=180193092029989&id=100001238672277

Raspuns: Imi doresc aceasta pensula de blending pentru ca nu detin una, si sper ca machiajul sa iasa mult mai bine folosind-o, mai ales ca pensulele Sigma par de calitate.

Simona Sims spunea...

Hey...super giveaway!!! As vrea pensula pentru ca nu am decat o singura pensula de blending...si chiar as vrea sa incerc una de la Sigma, I can't wait for it!

Facebook: Simona Raluca
Email: sims_x7@yahoo.com

S spunea...

A, si am uitat sa specific cu ce nume te urmaresc: Simona Sims. Pupici!!

Sense spunea...

Buna!

Te urmaresc cu Sense, pe facebook sunt Florina Cristina, mail flori88 at gmail com si am opstat despre giveaway aici: http://sensetpl.blogspot.com/2011/05/and-some-more-giveaways.html

Imi doresc sa castig aceasta pensula fiindca am citit numai lucruri bune despre pensulele Sigma si imi doresc foarte mult sa am si eu un astfel de produs. Pentru blending folosesc in prezent o pensula de la ELF, dar nu mi se pare foarte eficienta. Nu imi permit sa investesc in pensule Sigma, probabil daca stateam ceva mai bine cu banuitii mi-as fi cumparat singurica aceasta pensula.

Multumesc,
Te pup!

Mihaela Pojogu spunea...

GFC: miha.ela
mihaela.mihordea(@) gmail(.) com
Postat:
http://arianasshop.blogspot.com/p/giveaways_16.html
FB: mihaela pojogu
Nu am nici o pensula sigma si nici de la alta firma, imi este realmente necesara.

Dana spunea...

Buna.
Te urmaresc prin GFC cu Dana Deina.
Am dat like pe Facebook la ambele pagini cu numele Dana Deina.
Email: dana_svt@yahoo.com
Am postat aici: http://www.facebook.com/profile.php?id=1010659982
Imi doresc pensula aceasta pentru ca nu am nicio pensula de la sigma si visez de mult timp la ea.

Alexandra Doremi spunea...

Pe GFC si pe Facebook: Alexandra Doremi
Mail: doremi_d@yahoo.com
Am postat pe Facebook link-ul cu giveaway-ul.
Imi doresc pensula pentru ca nu am nici una similara.

Miu Miu spunea...

hello :*
te urmaresc cu numele de andrewtza_luv, mail: andrewtza_89@yahoo.com
am dat si like la ambele pagini de muult.
imi doresc pensula pentru mine. Am tot cumparat farduri chiar si trusa de 180 culori si vad ca degeaba am farduri daca nu am pensule...chiar te intrebam acum cateva zile ce pensule folosesti.
te pup

Ancutza spunea...

Buna,
Te urmaresc prin GFC cu numele de Ancutza.
Am dat like paginii de facebook,numele de anca ancutza
Am dat like paginii de facebook Sigma.
Adresa mea de mail este contact@machiajochi.ro
Am postat aici http://machiajochi.ro/noi-giveawayuri-in-blogosfera/1734/
Imi doresc ca castig aceasta pensula pentru a-mi completa colectia de pensulici.

Yry spunea...

Buna: Yry
FB: Irina Ulesan
E-mail: irina_ulesan@yahoo.com
Postare FB: http://www.facebook.com/profile.php?id=523225361
De ce o vreau? Sa vad cum este.. am citit pe bloguri destul de multe despre pensulele sigma si sunt curioasa sa vad cum e.... de mult caut un produs asa cum vreau eu pt a-mi face machiajul dimineata cand plec val vartje pe usa :))

Anamaria spunea...

buna!
GFC: Anamaria
FB:Ana Maria
email: ana_maria4all@yahoo.com
am postat aici http://chattemakeup.blogspot.com/2011/04/giveaway-sigma.html
imi doresc aceasta pensula deoarece singura mea pensula de blending este de la Elf si nu imi place .
pupici

Bia'a spunea...

Bunaa!Eu te urmaresc prin GFC cu numele Bia'a.iar pe Facebook cu numele Bianca Matei.
adresa de mail: biasaysno@yahoo.com
Am scris aici despre giveaway: http://biasaysmakeup.blogspot.com/2011/05/chocolate-giveaways.html
Imi doresc aceasta pensula in primul rand fiindca nu am nicio pensula de blending si chiar am nevoie de una,sigur mi-ar prinde bine.In al doilea rand,tare sunt curioasa cum sunt pensulele Sigma,toata lumea le lauda.
Pupici :*

Anonim spunea...

Te urmaresc cu numele cristinamar. Am dat like pe Facebook cu numele Cristina Dragnea. Adresa de mail este cristinamar8@gmail.com
Am o singura pensula de blending, de la ELF, care nu e buna de nimic. In rest nu prea am pensule de calitate si se stie ca secretul unui machiaj frumos si de durata consta, pe langa produsele de machiaj de calitate, in folosirea unor pensule de calitate. Asa ca, sa vedem daca am noroc.

Anonim spunea...

Am uitat sa scriu ca am postat despre giveaway, pe blogul meu, aici : http://cufarul-cu-de-toate.blogspot.com/2011/05/giveaway-sigma-de-la-chattes-world-of.html

MicaNarcisa spunea...

Eu sunt Mica...ma stii :)))

te urmaresc cu Mica Narcisa
micanarcisa@gmail.com este mailul meu
http://www.nails-by-mica.blogspot.com/ aici am amintit de concursul acesta.

Eu am o singura pensula Sigma primita de la Jossette. Este minunata. Asa ca mi le doresc pe toate. Incet incet poate voi reusi sa le echizitionez/castig.

pe Facebook urmaresc paginile cu acelasi nume.
Pupa

Alexandra Clepsa spunea...

Am scris despre giveaway pe pagina mea de facebook.
http://www.facebook.com/alexandraclepsa
Te urmaresc cu acelasi nume ca si cel de pe facebook.
email: copqillu [at] yahoo [dot] com
Mi-as dori o pensula Sigma pentru ca nu am incercat niciodata una si am auzit ca sunt de o calitate foarte buna.

Anka spunea...

Buna!
Te urmaresc prin Gfc cu numele: Anka
Am dat like pe facebook pentru ambele pagini cu numele: Anka Similiu
Adresa mea de e-mail: ankablog@yahoo.com
Am scris despre giveaway aici: http://fashionbeautylifebyanka.blogspot.com/2011/05/giveaway-sigma-by-chatte.html
Imi doresc foarte mult aceasta pensula pentru ca nu detin nici o pensula de la Sigma, singura pensula de blending pe care o am e de la Elf si nu e prea stralucita.
Multumesc!

Cris Zrl spunea...

Buna,
Te urmaresc prin GFC cu numele: InsaneGoddess
Pe facebook te urmaresc cu numele: Cris Zrl
Am scris despre giveaway pe facebook: http://www.facebook.com/insanegoddess
Adresa de e-mail este: deathl0ve13@yahoo.com

Imi doresc aceasta pensula pentru ca nu am nicio pensula de acest gen. Mereu am improvizat in privinta machiajului. Poate e din cauza faptului ca nu am avut destui bani ca sa imi achizitionez pensule profesionale( mai mult sau mai putin), si cand am avut bani, mi'am zis ca e mai benefic sa ii dau pe altceva, chiar daca mereu mi'am dorit pensule pentru machiaj si mereu tanjeam cand intram intr'un magazin de cosmetice sau cand ma uitam pe site'uri despre si cu machiaj.
Asa ca, daca as castiga pensula, as putea sa avansez in arta machiajului. Multumesc!

Durlă Loredana spunea...

Buna,
Te urmaresc prin GFC cu numele de loredanadurla
Am dat like paginii de facebook cu numele de Durlă Loredana-Cristiana
Am dat like paginii de facebook Sigma, precum si paginilor Sigma Makeup Official Fan Page siChatte's World of Colours tot cu numele de Durlă Loredana-Cristiana
Adresa mea de mail este loredanadurla@yahoo.com
Am scris despre giveaway aici:http://www.facebook.com/people/Durla-Loredana-Cristiana/100000872814992
Eu folosesc pensule de la Avon si mi-as dori sa incerc una mai profesionala, ca sa zik asa si tot timpul e bine sa imbunatatesti ceea ce ai...sper sa am noroc pupici

Unknown spunea...

Salut:)
Am dat like paginii tale de facebook cat si celor de la sigma cu numele "Bhendis Wp". Apoi, m-am inscris la followeri cu contact.bhendis@gmail.com
Am anuntati despre giveaway pe pagina mea de facebook http://www.facebook.com/profile.php?id=100002011198113 .
Si'acum, de ce imi doresc o pensula Sigma? Pentru ca mi-ar placea foarte mult sa incerc una profi, sa vad ce-i pot perii;)).Plus de asta..mi-ar fi mai mult decat utila.

Cris spunea...

Am dat like paginilor de facebook: Cristina Popovici si am postat pe wall concursul:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001153916186
Prin GFC te urmaresc cu numele Cris, adresa de mail e neith4u at yahoo dot com
Imi doresc enorm aceasta pensula pentru ca e de buna calitate si cred ca m-ar ajuta sa imi imbunatatesc tehnica de machiaj. Momentan am doar o pensula de 2 lei si la propriu si la figurat care e imposibil de folosit la cat de rea e! :(

Alina Rosu spunea...

Salut!
Am dat like pe ambele pagini de facebook cu numele de Rosu Alina Gabriela, si te urmaresc prin GFC cu alina.rosu87.
Pensula asta mi se pare interesanta pentru ca singura mea pensula de blending este Elf si sunt curioasa care e diferenta intre cele doua din punct de vedere al calitatii :D

PS: am dat si share la anuntul cu giveaway-ul :D

adresa mea de mail (just in case) este pantera_violata@yahoo.com

Alexandra spunea...

Heeeello, am dat toate like-urile posibile si imposibile (oricum le dadeam :P). Te urmaresc prin GFC cu Alexandra Ungureanu. Am scris despre giveaway aici:http://makeupandbeautyreviewsbyalexandra.blogspot.com/2011/05/giveaway-by-chatte.html.

Pensula o vreau pentru ca imi da palpitatii, imi creste tensiunea, d-astea grele de-ale indragostitelor de pensule. Plus ca Sigma n-am deloc pana acum, asa ca innebunesc de curiozitate.

Adresa de mail: alexandra.ungureanu.1985@gmail.com

Mihaela spunea...

Hello :*:*,

GFC: Mihaela
am dat like cu numele: Mihaela Tudor (la ambele)
mail: mihaela.sunshine@yahoo.com

de ce imi doresc pensula?
pentru ca e o pensula de o buna calitate, cu siguranta ma va ajuta sa experimentez machiaje noi....

am postat pe blogul meu: http://mihaela-sunshine.blogspot.com/2011/05/sigma-giveaway.html
te pup

Alexandra spunea...

Buna!
GFC : alex517fm
mail : alex517fm@yahoo.com
Am dat like pe facebook cu Alex Alexandra.
Imi doresc aceasta pensula pentru ca am citit numai pareri bune despre calitatea pensulelor Sigma si pentru realizarea unui machiaj corect.

vdaiana spunea...

Ciao, gagica!
Urmariea (vdaiana) si like-uiala pe ambele (Daiana vereb) s-au intamplat deja mai demult :)
Am postat despre giveaway pe blog si in sidebar: http://testdaiana1.blogspot.com/2011/05/giveaway-sigma-by-chatte.html si am dat share pe FB.
Adresa de mail: daianav@gmail.com
La mine nu se pune problema de colectie pentru ca sint incepatoare. Poate reusesc sa prind curaj daca am ustensile de calitate.

Dana spunea...

Hello! Felicitari pentru bloguri si pentru giveaway >:D<
- like pe Facebook la ambele pagini(Dana Codreanu)
- te urmaresc cu SilkSpectre :D
Din pacate nu am blog dar am dat share pe facebook :D
Adresa de mail: dana.cod@gmail.com
De ce vreau o pensula Sigma? Ei bine pentru ca s-a prins si de mine "microbul" acesta cu makeup-ul si pana acum nu am reusit sa-mi cumpar si niste "ustensile" ok. Daca castig pensula aceasta, sigur o sa ma ambitionez sa-mi strang bani si pentru altele. Deci am nevoie de un bobarnac ca sa ma apuc sa colectionez. Cred ca pensula asta m-ar motiva foarte mult ;))

Blonde Kitten spunea...

Heyyy!
Te urmaresc prin GFC cu Lavinia, am Like-uit paginile (FB:Lavinia Reiss) <3
Cont Yahoo: lavynnya2005
Acum....de ce imi doresc pensula asta? Sincer? Nu am nicio pensula de blending, ma chinui cu altele care teoretic au alte functii. Si daca voi, fetele, o recomandati pe asta si va place, m-ar tenta si pe mine sa o am. Nu am folosit nicio pensula Sigma pana acum.

Baby spunea...

Hello! :)
Te urmaresc pe blog cu Baby.
Pe facebook: Andre Alina
mail: baby_girl6891[at]yahoo[dot]com
blog: http://baby6891.blogspot.com/2011/05/sigma-giveaways.html
Si de ce vreau pensula? Pentru ca pana acum nu sunt multumita de pensulele mele de blending (cea de la elf mi se pare cam...tare, iar de la coastal e prea mare)...deci...e sansa sa-mi gasesc my perfect blending brush :X

Matzzza`s profile spunea...

Buna!
GFC: Matzzza`s profile
E-mail: a.stufff@yahoo.com
Am postat aici http://matzzzza.blogspot.com/2011/05/ultimele-concursuri-din-blogosfera.html
Imi doresc tare mult pensula pentru a-mi realiza machiajele bine!!



Pupici,
Matzzza.

Matzzza`s profile spunea...

Ah,si am daT like cu numele de Adde Apostrophe.
Scuze!

Fashion spunea...

Hm.. chiar ma gandeam sa imi cumpar o noua pensula, dar nu ma pot hotari asupra firmei. Pana acum am aplicat cu buretei, asta pana cand cineva m-a machiat cu pensule si mi-a placut. Intr-adevar, diferenta se simte:D Probabil aceasta pensula m-ar convinge sa incerc si altele de la firma.
Te urmaresc prin GFC ca Alexandra C
e-mail: jwamed(at)gmail(dot)com
Am dat like pe fb ca Alexandra Youwish
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=171809792872874&id=100001999466381

Camelia spunea...

Buna, am aflat de concursul au de la o prietena comuna.
Eu urmaresc blogul tau cu numele Camelia. Adica il voi urmari de acum inainte caci sunt fffff noua in lumea internetului si a blogurilor.
Eu nu detin un facebook si cred ca va mai dura pana ma voi descurca acolo.
Si nici blog nu detin.
Sper ca acest lucru sa nu fie un impediment.
Adresa de mail este : aqua_men71@yahoo.com
Pensule Sigma nu detin. Am de la o alta firma daruite de prietena mea. Si tocmai am descoperit beneficiile folosirii pensulelor de machiaj in comparatie cu bureteii de farduri.
Mi-as dori toate pensulele Sigma caci am inteles ca sunt cele mai bune.

Multumesc pentru acest concurs si sper sa fie ok inscrierea mea.

Camelia.

caro spunea...

Buna, te urmaresc prin gfc cu Roxy Ro si am dat like ambelor pagini cu Roxy Ro. Adresa mea e carofeero at yahoo punct com si am postat despre acest giveaway pe profilul meu FB aici http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002346729191&sk=wall
Imi este absolut necesara aceasta pensula pentru ca nu am nici o pensula de blending.

Reforma Sanatatii spunea...

Buna !Te urmaresc de putin timp dar imi place ce vad pe blogul tau!Imi doresc o pensula sigma pentru ca sunt sigura ca ma va ajuta sa realizez mult mai bine machiajul.Am dat like pe Fb cu Diana Anaid,am distribui pe peretele meu,email b.diana27@yahoo.com.Te urmaresc prin GFC cu Diana.Pupici!

Chatte's World of Colours spunea...

@Diana: Multumesc pentru participare insa, giveaway-ul s-a terminat.
Dar te astept la urmatorul in care poti castiga o pensula Sigma F80.

Chatte's World of Colours spunea...

@Diana: Multumesc pentru participare insa, giveaway-ul s-a terminat.
Dar te astept la urmatorul in care poti castiga o pensula Sigma F80.

diana spunea...

Buna !Te urmaresc de putin timp dar imi place ce vad pe blogul tau!Imi doresc o pensula sigma pentru ca sunt sigura ca ma va ajuta sa realizez mult mai bine machiajul.Am dat like pe Fb cu Diana Anaid,am distribui pe peretele meu,email b.diana27@yahoo.com.Te urmaresc prin GFC cu Diana.Pupici!

Alexandra spunea...

Heeeello, am dat toate like-urile posibile si imposibile (oricum le dadeam :P). Te urmaresc prin GFC cu Alexandra Ungureanu. Am scris despre giveaway aici:http://makeupandbeautyreviewsbyalexandra.blogspot.com/2011/05/giveaway-by-chatte.html.

Pensula o vreau pentru ca imi da palpitatii, imi creste tensiunea, d-astea grele de-ale indragostitelor de pensule. Plus ca Sigma n-am deloc pana acum, asa ca innebunesc de curiozitate.

Adresa de mail: alexandra.ungureanu.1985@gmail.com

Fashion spunea...

Hm.. chiar ma gandeam sa imi cumpar o noua pensula, dar nu ma pot hotari asupra firmei. Pana acum am aplicat cu buretei, asta pana cand cineva m-a machiat cu pensule si mi-a placut. Intr-adevar, diferenta se simte:D Probabil aceasta pensula m-ar convinge sa incerc si altele de la firma.
Te urmaresc prin GFC ca Alexandra C
e-mail: jwamed(at)gmail(dot)com
Am dat like pe fb ca Alexandra Youwish
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=171809792872874&id=100001999466381

Cris Zrl spunea...

Buna,
Te urmaresc prin GFC cu numele: InsaneGoddess
Pe facebook te urmaresc cu numele: Cris Zrl
Am scris despre giveaway pe facebook: http://www.facebook.com/insanegoddess
Adresa de e-mail este: deathl0ve13@yahoo.com

Imi doresc aceasta pensula pentru ca nu am nicio pensula de acest gen. Mereu am improvizat in privinta machiajului. Poate e din cauza faptului ca nu am avut destui bani ca sa imi achizitionez pensule profesionale( mai mult sau mai putin), si cand am avut bani, mi'am zis ca e mai benefic sa ii dau pe altceva, chiar daca mereu mi'am dorit pensule pentru machiaj si mereu tanjeam cand intram intr'un magazin de cosmetice sau cand ma uitam pe site'uri despre si cu machiaj.
Asa ca, daca as castiga pensula, as putea sa avansez in arta machiajului. Multumesc!

Alexandra Clepsa spunea...

Am scris despre giveaway pe pagina mea de facebook.
http://www.facebook.com/alexandraclepsa
Te urmaresc cu acelasi nume ca si cel de pe facebook.
email: copqillu [at] yahoo [dot] com
Mi-as dori o pensula Sigma pentru ca nu am incercat niciodata una si am auzit ca sunt de o calitate foarte buna.

Yry spunea...

Buna: Yry
FB: Irina Ulesan
E-mail: irina_ulesan@yahoo.com
Postare FB: http://www.facebook.com/profile.php?id=523225361
De ce o vreau? Sa vad cum este.. am citit pe bloguri destul de multe despre pensulele sigma si sunt curioasa sa vad cum e.... de mult caut un produs asa cum vreau eu pt a-mi face machiajul dimineata cand plec val vartje pe usa :))

Miu Miu spunea...

hello :*
te urmaresc cu numele de andrewtza_luv, mail: andrewtza_89@yahoo.com
am dat si like la ambele pagini de muult.
imi doresc pensula pentru mine. Am tot cumparat farduri chiar si trusa de 180 culori si vad ca degeaba am farduri daca nu am pensule...chiar te intrebam acum cateva zile ce pensule folosesti.
te pup

raluk94 spunea...

Buna, te urmaresc prin GFC cu numele raluk94 si am dat like paginilor de facebook cu Raluca Stere.
Am postat aici despre concurs: http://www.facebook.com/home.php?ref=hp#!/raluca.stere. E-mail: urban_girl_raluck@yahoo.com.
Imi doresc pensula pentru ca momentan detin doar o pensula amarata pentru aplicarea fardului, cu care nu pot face prea multe.
Te pup!

cOcO spunea...

Am dat like ambelor paginii cu numele de Coco Mady
E-mail: fata_ta_red@yahoo.com
Gfc: Red
Am postat pe Fb: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000583012713#!/profile.php?id=100000583012713
As vrea pensula pentru ca nu am inca nicio pensula si mi-as dori foarte mult una:D

Le Glamour en Rose spunea...

Buna!
Te urmaresc prin GFC cu Le Glamour en Rose.
Am dat like pe ambele pagini Facebook cu May Song.
Am postat pe blog:http://leglamourenrose.blogspot.com/2011/04/chattes-world-of-colours-sigma-giveaway.html
E-mail:maysong22@yahoo.com.
Imi doresc pensula pentru ca ador,ador,ador pensulele de blending, mai ales ca oricat de scump ar fi machiajul,efectul se pierde daca nu se folosesc 'uneltele' adecvate.

Sudessa spunea...

GFC:Maria
Facebook:Maria Rodica Manea
Am distribuit postarea pe facebook.
Imi doresc aceasta pensula pentru ca am invatat ca pensulele sunt cele mai importante intr-un machiaj.Ele iti permit sa realizezi lucruri uimitoare,si machiaje spectaculoase.Aceasta este o pensula foarte buna,care ar ajuta pe oricine sa realizeze un machiaj cat mai profesional posibil,de asta o doresc.Tind spre profesionalism!
Kisses

Oana spunea...

Buna!
1. Te urmaresc prin GFC cu numele de Oana

2. Am dat like pe facebook pentru ambele pagini cu numele de Oana Vasile

3. Am postat si la mine pe blog http://micutabuburuza.blogspot.com/2011/04/giveaway-sigma.html

4. Adresa de mail este onutzza_88[@]yahoo[.]com

5. Imi doresc tare mult sa castig aceasta pensula...asa as avea si eu ocazia sa folosesc o pensula profesionala si sigur rezultatele vor uimi pe toata lumea.

Baftttttaaaa!

foxy spunea...

hei :)
sunt un now follower prin GFC - foxy
am dat like paginilor de fb cu numele Irina Hugeanu.
am postat pe blog : http://irinahugeanu.blogspot.com/2011/04/giveaways-im-entering.html
email : irinaren@yahoo.com
Imi doresc pensula pentru ca e de 10000000x mai buna (cred si sper) decat cea de la Elf (care oricum e veche si imi trebuie alta:( )

kisses

Alina.make-up spunea...

Wow.minunat giveaway.
Am postat aici despre acesta http://alinabarbumake-up.blogspot.com/2011/04/giveaway-uri-in-blogosfera.html
am dat like pe fb cu numele verrucktes kind
mail :verrucktes_kind@yahoo.com
te urmaresc prin gfc cu numele alyna.make-up.
De ce imi doresc aceasta pensula?Pai e smplu.Imi doresc deoarece sunt f pasionata de make-up si nu am avut ocazia sa folosesc o pensula profesionala.Nu detin decat o pensula de blending de la elf.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Protected by Copyscape Web Copyright Protection Software