Pages

joi, 7 iulie 2011

LOTN&LOTD: Night out & Prom Day

Si dupa cum va promiteam astazi pe zi, revin cu ultimele mele machiaje mai "de Doamne-ajuta!", apoi trebuie sa ma apuc serios de munca.
Din pacate, la niciunul dintre ele nu am apucat sa imi fac poze ok, asadar am doar pozele in formatul original.

Primul e de la una din serile petrecute la Ponton, Eselnita, Orsova, unde am fost la un curs despre egalitatea de sanse intre femei si  barbati. Cele care ma aveti la friends pe Facebook probabil ati vazut deja pozele. :P
A fost un super curs, va spun sincer! Deci initial cand am auzit ca trebuie sa mergem, am fost ataaat de dezamagita, ma gandeam ca o sa fie ceva foaarte boring, mult bla bla bla degeaba dar, spre fericirea mea, nu a fost asa! Am avut parte de jocuri interactive, fel si fel de scenete, am aflat lucruri noi la care nici nu ma gandeam vreodata sa fie asa, desi erau in fata mea si caate si mai cate!
A fost super, trust me! Bine, trecand peste faptul ca am fost chioara de somn ca n-am putut dormi, dar in fine, la asa curs se trece peste chestia asta. :D

So, asta e una bucata machiaj la care veti observa ceva greselutze, especially codita de la ochiul drept! Dar deh, trebuia sa ma grabesc sa fiu gata la cina si mi-a scapat putin mana... :D
Nu ca n-as avea doua maini stangi! Heheh ^_^''







Secondly, este vorba de machiajul care l-am avut la cursul festiv. Some of you will tell me that maybe I was to harsh. Stiu, dar, eu sunt mai nonconformista asa. 
Si ce daca era ora 11, I felt I want to do this makeup on me, so I did it! Am avut o rochita  navy blue so, am incercat sa fiu apropiata si in machiaj. Ma rog, rochita a fost un pic prea "sexy" but, trecem peste asta! :))
Am avut cu ce sa o acopar. ;))
So, trecand peste aceste "mici" aspecte, sa va arat pozele. :D





Suzati fatza de suparata, imi era taare somn! :)) I had to wake-up in the morning, thing wich, if you didn't know, I haaate! :))
Si ca tot va ziceam de rochita, vreti nu vreti, vi-o arat. :))
So, here it is! :D

Ei si cu acestea fiind zise, va las! :D
Pana data viitoare, ultra-cunoscutul, va pupa Chatte!

XOXO


27 comentarii:

madlen spunea...

sexy ai fost:*

Mad@ spunea...

Wow, rochta este superr :X very sexy ;)) imi plac ambele machiaje ;)

Darkflayer spunea...

imi place.imi place rochita.

SpecialKoko spunea...

Uuuuu.....hawt!

Chatte spunea...

Maybe too sexy! ;))
Thanks! :*

Chatte spunea...

Saru-mana mult! :*
Daa, imi ador rochita!
Deci am cautat in toate magazinele si n-am gasit nimic pe gustul meu asa si care sa fie cat de cat ok. M-am dus in bazare si cum am vazut-o cum am stiut ca ea e the one! :))

Chatte spunea...

Senchiuu! :*

Chatte spunea...

;;) A little maybe too hawt for the graduation. :D
But oh well, doesn't matter anymore. ;)) :*

Carmen Roxana spunea...

imi plac amandoua, al doilea e <3 :)

Chatte spunea...

Saru-manaa! :*
Al doile aimi place si mie mai mult. :D
De cand tot ziceam ca incerc mostrele de farduri Tanft... cu ocazia asta, iata ca am reusit. :D

Anda Zelenca spunea...

Cat e de frumos al doilea machiaj!:) Felicitari si aici pentru absolvire!:*:*:*

Chatte spunea...

Multumesc frumooos! :*
Apropo, trebuie sa ne vedem! :D
Vin in Tm. :D
Pup!

Funky_xoxo spunea...

Ce rochita absolut superba!!Iar tu..cat de frumoasa estiiiiii!! Al doilea machiaj este ff frumos,ti se potriveste extrem de bine!!
Felicitari inca o data pentru absolvire!! :*

Miss Z spunea...

Amandoua is faine , dar al doilea imi place mai mult!!
Pupici!

Chatte spunea...

Multumesc muuult, dragutaaa!!! >:D<
Esti o dulce!
Pup! :*

Chatte spunea...

Well, what can I say, I love it more, too! ^_^
Ms, mult! :*
Puuup!:*

Katelynn spunea...

Buna scumpa, te invit la primul meu giveaway :D dak vrei sa participi :D xoxo
http://katelynnrose91.blogspot.com/2011/07/first-giveaway-d.html

Ayanayan23 spunea...

foarte frumos si inteligent ai cei mai frumosi ochi pe care iam vazut.te iubesc.

Ayanayan23 spunea...

felicitari pentru licenta ai reusit sati indeplinesti un vis multa bafta pe viitor.bine iti mai sta in rochie ar trebui sa porti mai des tinuta respectiva ca doar ai ce arata .pupici sw33t_.

Little D. spunea...

Al doilea imi place foarte mult. Are un aer usor gothic foarte sexy, iar culoarea ochilor tai este scoasa atat de bine in evidenta.
Imi plac mult de tot nuantele folosit :).

Pupici

PasiuneMakeUp spunea...

Imi place machiajul si rochia Navy :)
Ok imi place si blogul deci te-am adaugat in blogrol :)

Roxana spunea...

Draguta!!!:)

Chatte spunea...

Merci frumos! :) 
Ma bucur ca iti place blogul, desi in ultima vreme nu prea m-am mai ocupat corespunzator de el... :)

Chatte spunea...

Hey, merci de invitatie. I'll check it out, desi s-ar putea sa fie ceva cam tarziu... :D

Chatte spunea...

Uhm, merci frumos de compliment si declaratie, I guess... :)

Chatte spunea...

Multumesc frumos! Cat despre rochita, well, nu prea sunt eu asa cu ele, but meh, who knows... :)

Chatte spunea...

Merci! :*

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Protected by Copyscape Web Copyright Protection Software