Pages

miercuri, 6 iulie 2011

Quick post: Sunt licentiataaa! :D

Ola, feteleee! :*
How are you doing lately?
Eu am trecut repede sa va spun, desi, probabil, unele dintre voi stiati, ca am luat examenul de licenta, aka I haz a 10!!!
Sunt maxim de fericita, nu va pot spune, am trecut prin niste emotii atat de mari caci in momentul in care am iesit de acolo am rasuflat intr-un asa mod... iar dupa ce mi-am vazut nota am zbierat, literalmente, de fericire!

Acum, ca am terminat cu licenta, partea ciudata este ca m-a cuprins o lene de nu va pot spune! :))
Deci mi-e somn incontinuu si n-am asa tragere de inima mai deloc.
Sper totusi sa imi revin, sa revin in forta si cu look-uri si tot si, in acelasi timp, sa imi respect anumite promisiuni.
Am multe chestii care le-am lasat balta din cauza licentei si a altor probleme dar sper sa ma revansez fata de toata lumea.

Anul asta vor avea loc mari schimbari in viata mea si de aceea am ramas asa in urma cu toate.
Vestea cea mai mare este ca ma mut in Timisoara si de aceea sunt asa in focuri pentru ca in doua luni trebuie sa rezolv cu multe.

Nah, cam atat, urmeaza o postare cu niste look-uri care am zis ca vi le arat de cand am fost la cursul de formare si cel de la absolvire, iar apoi trebuie sa ma apuc serios de "machiala" caci am cam ramas "restanta" la capitolul asta.

Multumesc tuturor celor care mi-ati fost alaturi si m-ati inteles pe parcursul acestei perioade de timp!

Va pupa Chatte!

XOXO

31 comentarii:

ff spunea...

ce de vesti bune, felicitari Chatte, ti-am zis eu ca totul o sa fie bine.. te pup!:*

Chatte's World of Colours spunea...

@Superifical Beauty: Ms mult, draguta! >:D<
Si eu te pup!!

Funky_xoxo spunea...

Felicitari!!!!!!!!!!!!!!

madlen spunea...

hehe si eu vin la tm din toamna la faculta:D.sper sa ne intalnim candva:Dsi cu anda si toate care sunt din tm:X.de abia astept.felicitari.si sora mea a terminat anu acesta:)

Alexandra spunea...

felicitari! acuma e momentul sa te odihnesti si sa te rasfeti..........offf, abia astept sa termin si eu cosmarul asta, numit licenta.......pupici

Chatte spunea...

Cu siguranta ne intalnim daca vi! Pup!

Chatte spunea...

Merciiii! >:D< :*

Chatte spunea...

Merci mult, draguta! Hai ca nu mai ai mult si termini si tu!
Daaa, Timisoara si rasfatul ma asteapta, ce pot sa spun?! :D
Deja am inceput asa, incet-incet. :D
Te pup si bafta multa! >:D< :*

Adina spunea...

Felicitari!!

Mihaela Pojogu spunea...

Felicitari !

Chatte spunea...

Multumesc muuult! >:D< :*

Chatte spunea...

Multumeeeesc!! :*:*:*:*

Maria Manea spunea...

felicitaaaari Chatte!

Chatte spunea...

Saru-manaa! :*

Lucia spunea...

Felicitari!!!!! <3

Chatte spunea...

Thank you, thank you, master! ^:)^ :*

Anda Zelenca spunea...

Felicitaaaari!!!:*:*:*

Sense spunea...

Felicitari! :*

Chatte spunea...

Multuuu! :*

deuta_01 spunea...

bravo:*

Chatte spunea...

Merciii! :*

Andreea spunea...

Felicitari! Vezi,it faceai griji si ai luat zece!Pupici!

Chatte's World of Colours spunea...

@Superifical Beauty: Ms mult, draguta! >:D<
Si eu te pup!!

Georgiana spunea...

Felicitaaari! :) Eu am la sfarsitul lunii sustinerea disertatiei si apoi ma va cuprinde si pe mine acea dulce lene, cu gandul ca n-o sa mai am nici un examen vreodata :D Pup

Chatte spunea...

Merci, Andreea! Pai imi faceam griji pentru ca a fost o lucrare facuta totally by me, nu tu cumparata, nu nimic si na. Plus ca idiotii de la tipografie mi-au gresit un titlu de subcapitol punandu-l la sfarsit de pagina in loc de inceput si am zis ca mor, am vazut de abia dupa ce am apucat sa o predau.
Norocul meu a fost ca s-a trecut peste acest aspect ca eu am avut facuta licenta in mai multe exemplare si unul l-am luat la mine, fiind facut in alta parte, si am aratat acolo ca exemplarul meu e ok.
In fine, una peste alta, a fost bine, m-am descurcat si la intrebarile extra si nu a fost nicio problema. Phew, thanks God it passed!
Pup! :*

Chatte spunea...

Multummeeeesc! :*
Pai atunci ce pot sa zic, bafta multa multa si te asteptam cu vesti bune! >:D< :*
Si apoi, leneveala placutaa!!! :)) :*

Elluttzza spunea...

Felicitari!!!!!!!!!!!!! Acum poti sa te relaxezi :*:*:*:*:*:*

Piciu11356 spunea...

felicitarui pt licenta!

Chatte spunea...

Multumeeesc!
Daaaaa acum o sa fiu cea mai mare putoare, ever! :))
Pup! :*:*:*:*:*

Chatte spunea...

Sar'na! :*

Camy spunea...

felicitari!!!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Protected by Copyscape Web Copyright Protection Software